تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

کاربرد لامپ LEDچیست؟

کاربرد لامپ LEDچیست؟

این روزها به دلیل صرفه جویی در مصرف برق و هم چنین پرداخت هزینه های بالای آن ، ازلامپ های ۱۰۰ و ۲۰۰ وات با آن حباب های بزرگ اثری نمی بینیم و لامپ های کم مصرف و به تازگی لامپ های ال ای دی جایگزین آن ها گشته است.
این لامپ LED علاوه بر روشنایی، کاربردهای فراوانی در چیدمان منزل نیز دارند و می توان به وسیله آن ها فضا و حس و حال تک تک قسمت های خانه را تغییر داد.
۱- برنامه و دستگاه ریموت کنترل از خصوصیات مهمی است که این امکان را به شما می دهد در هر جایی از خانه که هستید بتوانید از آن استفاده کرده ، خاموش و روشن نمایید .
۲- برای زمانی که امکان تغییر رنگ دیوارها را ندارید، می توانید با یک تغییر برنامه به سادگی از لامپ های ال ای دی استفاده کنید و رنگ مورد علاقه تان را ایجاد کنید.
۳- تنوع در مدل و قابلیت نصب اینگونه لامپ ها این امکان را به شما می دهد که از آنها در هر قسمتی از خانه از دستگیره در گرفته تا تغییر رنگ آب دوش از نورپردازی جداکننده ها استفاده کنید.
۴- به علت تنوع رنگی این لامپ ها شما می توانید به آسانی با زدن دکمه کنترل، رنگ فضای خانه را تغییر و سبکی مدرن به خانه بدهید.
۵- استفاده از لامپ های ال ای دی در مراسم تولد، عروسی و میهمانی های مختلف باعث زیبا و باشکوه تر شدن فضا خواهد شد.
۶- می توانید از رنگ های مختلف آن با زمانی مشخص به طور خودکار استفاده کنید. این تغییر رنگ ها موجب شادی و هیجان در کودکان می گردد.
۷- استفاده از لامپ  ال ای دی به رنگ سفید برای فضای عمومی خانه این امکان را به شما می دهد که در صورت تمایل با ریموت کنترل، میزان نور را کم و زیاد کنید.
۸- برای زیبا کردن و جلوه بیشتر دادن به وسیله های دکوری به خصوص کریستال های داخل بوفه، می توانید از لامپ های نواری که دارای رنگ های متنوع هستند استفاده نمایید.
۹- به کار بردن اینگونه لامپ ها در فضای آشپزخانه، افراد را برای آشپزی کردن و خوردن غذا سر ذوق می آورد و تغییر رنگ شیر آب آشپزخانه نیز علاوه بر مدرن نشان دادن فضای آشپزخانه می تواند نمای زیبایی به سینک در زمان شست و شو دهد.
۱۰- برای نشان دادن اشغال بودن و نبودن سرویس بهداشتی، می توانید از لامپ های قرمز و سبز روی دستگیره ها استفاده کنید.
۱۱- از قابلیت های منحصر به فرد لامپ های ال ای دی توانایی تغییر رنگ با تغییر درجه حرارت آب است زیرا این لامپ ها به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در ساخت آنها به کار رفته و مجهز بودن به سیستم کنترل نور، می تواند همزمان با تغییر درجه آب از سرد به گرم، رنگ نور را از آبی به قرمز تبدیل کند.
۱۲- استفاده از رنگ های مختلف لامپ های ال ای دی در وان حمام و تغییر رنگ آب دوش حمام هر چند دقیقه یک بار می تواند بارانی از رنگ و زیبایی به وجود آورد و خستگی و بی حوصلگی را از افراد دور کند.
۱۳- از اینگونه لامپ ها نیز می توان برای زیبا شدن بالکن و انواع پاسیوها و حتی نیمکت های استفاده شده در فضاهای باز استفاده کرد که محیط را بسیار دلنشین می کند.
لامپ LED علاوه بر کاربرد فراوان آنها در زیبایی هر چه بیشتر محیط از فواید بسیاری نیز برخوردار است:
- کاهش هزینه برق مصرفی
- دوام زیاد و عمر طولانی حدود ۱۰۰ هزار ساعت
- ایمنی بالا
- داشتن نور مشخص و واضح حتی در روز
- قیمت ارزان

- قابلیت تبدیل ۹۰ درصد انرژی به نور

شرکت آراتکس واردکننده انواع قطعات تابلو روان ال ای دی-قطعات تلویزیون شهری-ادوات نورپردازی مدرن
کلمات کلیدی:لامپ ال ای دی-LED-شرکت آراتکس