تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

ماژول 806aw چه نوع ماژولی است؟

ماژول 806aw چه نوع ماژولی است؟

ماژول ال ای دی یک قطعه الکترونیکی اصلی در ساخت و تولید تلویزیون شهری و تابلو LED می باشد. ماژول LED با یک طراحی هوشمند از کنار هم  قرار گرفتن ال ای دی ها و سایر قطعات الکترونیکی مثل IC، مقاومت، خازن و ... برروی یک برد الکترونیکی ساخته می شود.
ماژول LED تابلو روان با توجه به چیپ به کار رفته در LED آن تعیین رنگ می شود و با توجه به نوع کاربرد و کارایی مصرف آن در تراکم ها و ابعاد متفاوت تولید و عرضه می گردد.
استفاده از ماژول ال ای دی تابلو روان ، که پر مصرف ترین رنگ آن ماژول تک رنگ قرمز می باشد بسیار رایج بوده و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی متحرک یک پیام رسان بسیار سودمند هم برای یک فروشنده و هم برای مصرف کننده دارد.
در خرید یک ماژول LED قرمز مانند هر قطعه دیگری درجه کیفی آن بسیار حائز اهمیت بوده و ارتباط مستقیمی با طول عمر تابلو روان دارد.
باور غلطی که متاسفانه بین بسیاری ازافراد وجود دارد این است که خوب یا بد بودن ماژول تک رنگ قرمز را از روی کدی که روی پشت بردماژول LED قرمز خورده تشخیص می دهند یک ماژول LED قرمز در کدهایی مانند ماژول قرمز 706، ماژول 701، ماژول قرمز 806AW، ماژول قرمز AW و TESCO و ... در بازار عرضه می شود اما نکته حائز اهمیت این است که هیچ کدام از این کدها دلیل بر خوب یا بد بودن ماژول نمی شود.
این کدها در واقع نام مستعاری است که برطبق سلیقه کارخانه تولید کننده ماژول و یا وارد کننده آن بر روی برد پشت ماژول چاپ می شود.در انتخاب یک ماژول قرمز باید به چیپ ال ای دی،جنس پلاستیک، مقدار رزین، شدت نور ال ای دی و زاویه دید آن توجه نمود.
لازم به ذکر است ماژول LED قرمز شرکت آراتکس در دو کد ماژول 806 aw و ماژول قرمز tesco به بازار عرضه می گردند.
 
 
شرکت آراتکس واردکننده انواع قطعات تابلو روان LED-تلویزیون شهری-قطعات نورپردازی مدرن
کلمات کلیدی:ماژول تابلو روان-ماژول ال ای دی-تلویزیون شهری-ماژول قرمز 806AW