تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

بزرگترین تلویزیون شهری جهان در کجا قرار دارد؟

بزرگترین تلویزیون شهری جهان در کجا قرار دارد؟

 

در جهان مدرن امروز به روز ترین و بهترین راه تبلیغات جهت معرفی کالا و خدمات هر شرکت و یا حتی مغازه ها استفاده و به کار گیری تلویزیون شهری و تابلو روان ال ای دی در تبلیغات محیطی می باشد چرا که تلویزیون شهری و تابلو ال ای دی به صورت مستقیم و در ابعاد و اندازه های متنوع در تیررس بیندگان قرار می گیرد و مخاطب ناگزیر به دیدن آن می باشد.

استفاده از این تلویزیون شهری در شهرهای بزرگ جهان یکی از عناصر اصلی شهر شده است شهر نیویورک نیز که یکی از شهرهای مجلل دنیا می باشد دارای تلویزیون شهری و تابلو LED فراوان می باشد.

در یکی از میادین اصلی این شهر به نام  میدان ساعت بین خیابان های 45 و 46 بزرگترینتلویزیون شهری دنیا قرار گرفته است این تلویزیون شهری دارای ارتفاع 100 متری و طول آن به اندازه یک زمین فوتبال می باشد هم چنین گرافیک آن 24 میلیون پیکسل است.

به طور میانگین روزانه میزان بازدید این تلویزیون شهری بیش از سیصد هزار نفر از این تلویزیون شهری دیدن می کنند و بیش از دو هزار نفر بیش از 5 دقیقه وقت خود را صرف تماشای این تلویزیون شهری می کنند.

شایان ذکر است که بزرگی این بیلبورد به اندازه بیلبورد LGدر فرودگاه شیخ خالد عربستان نیست ولی این بیلبورد به لحاظ مکان قرار گیری و دیجیتالی بودن آن حائز اهمیت است.


 

شرکت آراتکس واردکننده انواع قطعات تابلو روان LED-تلویزیون شهری-قطعات نورپردازی مدرن 

کلمات کلیدی: تابلو روان ال ای دی - تابلو روان- تلویزیون شهری- تابلو ال ای دی - تابلو LED -شرکت  آراتکس