تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

نرم افزار تابلو روان

نرم افزار تابلو روان

بعد از آموزش و یادگیری قطعات تابلو روان LED و تلویزیون شهری  و نحوه ی کارکرد و اتصال کردن قطعات تابلو روان من جمله  ماژول LEDمنبع تغذیه-کنترلر تابلو روان باید به سراغ یادگیری و شناخت طراحی متن و تیزر تابلو روان  و یا تلویزیون شهری  بپردازیم.چرا که در پایان کار آن چیزی که باعث جذب مخاطب و بیننده در مشاهده  تابلو ال ای د ی و تلویزیون شهری می شود متن و افکت هایی است که به نمایش در می آید از ویژگی های اصلی که باید یک تابلوساز حرفه ای داشته باشد شناخت نرم افزار تابلو روان و نحوه ی طراحی با آن به صورت حرفه ای می باشد.
 
آموزش نرم افزار تابلو روان
در این قسمت قصد داریم به آموزش  انواع نرم افزار تابلو روان  که جهت  طراحی افکت و تیزر در یک تابلو LED  لازم است را به شما همکار گرامی معرفی بنماییم.

- نرم افزار مورد نیاز برایتابلو روان تک رنگ نرم افزار HD2018 می باشد که می توانید آخرین ورژن  آن را می توانید به راحتی و از طریق لینک زیر از همین سایت دانلود نمایید.
دانلود نرم افزار :  https://aratex.ir/download_software/
 
کلیه نرم افزارهای کنترلر  HD  سری U  مانند کنترلرu60 ،کنترلر u62 و ...از طریق همین نرم افزار قابلیت برنامه ریزی دارند.
 
-نرم افزار تابلو روان طیف دار و یا تلویزیون شهری نرم افزار HD Player می باشد که این نرم افزار را نیز می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار :https://aratex.ir/download_software/
 
نرم افزار HD player  برای کلیه کنترلر طیف دار HD و یا کنترلر فول کالر مانند کنترلر D10 ، کنترلر C10  و ... مورد استفاده قرار می گیرد .

ذکر این نکته ضروری است که برای طراحی افکت های متنوع تر و خاص تر می توانید از نرم افزار swishmax   استفاده نمایید.
معمولا در ساخت و  مونتاژ تلویزیون شهری  و یا نمایشگر های داخل سالن از کنترلرهای آنلاین استفاده می شود.
برای دانلود نرم افزار کنترلر آنلاین Linsn  و کنترلر آنلاین Novastar  از لینک زیر استفاده نمایید
دانلود نرم افزار :https://aratex.ir/download_software/