تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

قطعات تابلو روان

قطعات تابلو روان

   در جهان امروز هر شغل و فعالیتی نیاز به معرفی خود به مخاطب دارد چه بسا بیزنس ها و حرفه هایی  که موفق شروع کردن ولی به دلیل آن که نتوانستند خودشان را به درستی به مخاطب معرفی کنند در همان ابتدا مجبور به قبول شکست شدند.
برای تبلیغات هر کاری شیوه های متفاوتی وجود دارد یکی از پربازدید ترین روش ها استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر میباشد که از دیرباز در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد ولی استفاده از این راه علاوه بر اینکه مزایای خاص خود را دارد هم هزینه بالایی دارد و هم به صورت موقت است چراکه هر مجموعه ای به دلیل آنکه کرایه کردن این بیلبوردها دارای هزینه بالایی است به  صورت  موقت و محدود  از این روش استفاده میکنند .
بهترین روشی که هر کاربری میتوانند نمونه کامل تری از این بیلیوردها را برای کسب و کار خود داشته باشد استفاده از تابلو روان وتلویزیون شهری میباشد،تابلو LED ای که هر مغازه ای میتواند آن را داشته باشد برعکس بیلبوردها هم به صورت دائم است و هم از لحاظ هزینه ای به صرفه تر میشود علاوه براین در هر زمانی برنامه اجرای آن را از طریق یکی از قطعات اصلی تابلو روان به نام برد کنترل تابلو روان  میتوان به روز رسانی و تغییر داد.
به کار بردن تابلو LED و تابلو روانویا تلویزیون شهری به صورت همه گیر بین مردم محبوب و جزء بهترین شیوه های تبلیغاتی شده است .
قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری که در مونتاژ و ساخت تابلو LED به کار میرود هویت اصلی تابلو روان را تشکیل میدهند در ادامه بیشتر درباره قطعات تابلو روان اطلاعات کسب خواهیم کرد .
اگر در مونتاژ تابلو LED از ماژول LED قرمز و یا هر ماژول تک رنگ LEDمانند ماژول سبز استفاده شود باید حتما  برد کنترل تابلو روان که مناسب تابلو LED تک رنگ هست را انتخاب و به کار برد مثل کنترلر های تک رنگ شرکت هویدو، تابلو روان کهماژول سبز در آن استفاده شده است همان طور که از نامش پیداست توانایی نمایش یک رنگ سبز را دارد لازم به ذکر است ماژول سبز و ماژول LED قرمز  P10 1R جزء پر مصرف ترین ماژول LED در کشورمان میباشند   .
اگر در مونتاژ تابلو LED از ماژول ال ای دی فول کالر و یا ماژول SMD فول کالر استفاده شود در واقع ما یک تلویزیون شهری داریم که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و میتواند نمایش فیلم و تیزرهای تبلیغاتی را به صورت کامل داشته باشد.
 شرکت آراتکس واردکننده انواع قطعات تابلو روان LED-تلویزیون شهری-قطعات نورپردازی مدرن
کلمات کلیدی:تابلو روان ال ای دی-ماژول LED-برد کنترل تابلو روان-ماژول سبز -تلویزیون شهری-ماژول ال ای دی فول کالر-قطعات تابلو روان